Opiekun Energetyczny Twoim stabilnym partnerem

Skontaktuj się z nami

Zadzwoń, napisz maila, wypełnij formularz, lub umów się na konsultacje z opiekunem

Jesteśmy dla Ciebie

Zapewniamy najwyższą jakość obsługi

Profesjonalizm i szybka pomoc

Odpowiadamy konkretnie, bez czekania i bez zbędnych formalności.

Wielokanałowa obsługa

Kontaktuj się z nami tak, jak Ci wygodnie – telefon, e-mail, wideoczat.

Dostępność i elastyczność

Jesteśmy wtedy, gdy nas potrzebujesz – dostosowujemy się do Ciebie.

Indywidualne podejście

Masz opiekuna, który zna Twoją firmę i dba o Twoje sprawy na bieżąco.

Obszary wsparcia

Jak możemy Ci pomóc?

Obsługa umów i dokumentów

Przypominamy o kończących się umowach, sprawdzamy poprawność dokumentów i pilnujemy ważnych terminów

Wsparcie w sprawach technicznych

Wyjaśniamy kwestie techniczne, pomagamy z interpretacją danych i kontaktem z dostawcą.

Informacje o ofertach i promocjach

Monitorujemy dla Ciebie rynek energii i informujemy o nowych promocjach oraz korzystniejszych ofertach.

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Jaka jest misja naszej firmy energetycznej?
Naszym celem jest redukcja kosztów energii elektrycznej i gazu dla przedsiębiorstw. Doradzamy i edukujemy, by nasi klienci wybierali najkorzystniejsze oferty prądu i gazu na rynku.
Tak, zmiana sprzedawcy energii często przekłada się na realne oszczędności. Analizujemy oferty i rekomendujemy tylko te, które zapewniają korzyści finansowe.
Wystarczy faktura za energię elektryczną lub gaz i dane kontaktowe. Na tej podstawie przygotujemy analizę i pełną dokumentację potrzebną do zmiany sprzedawcy. Innych formalności dopełniamy we własnym zakresie.
Nie, zmiana sprzedawcy energii elektrycznej lub gazu to szybki i bezpieczny proces. Całą procedurą zajmuje się nasz zespół, bez potrzeby angażowania klienta w formalności. Oferujemy pełne wsparcie od momentu podpisania umowy aż po aktywację nowej oferty.
Najczęściej pojawiają się obawy o przerwy w dostawie prądu lub ukryte koszty. W praktyce dostawa energii odbywa się bez zakłóceń, a my dokładnie analizujemy warunki umowy. Zmiana sprzedawcy nie wpływa na jakość ani ciągłość dostaw.
Nie, podpisanie umowy z nowym sprzedawcą energii nie wiąże się z żadnymi opłatami. To bezpłatny etap całego procesu zmiany dostawcy. Klient nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów.

Skontaktuj się

Z kim będę w kontakcie, gdy pojawią się pytania? Czy będzie ktoś, kto naprawdę się tym zajmie...

FAQ cd.

Więcej pytań klientów

Czy mogę negocjować warunki nowej oferty energii?
Tak, w wielu przypadkach warunki sprzedaży energii są elastyczne. Negocjujemy stawki i długość umowy, by były dostosowane do potrzeb klienta. Dzięki temu uzyskujesz lepsze warunki niż w standardowych ofertach.
Po zmianie sprzedawcy otrzymasz dwie osobne faktury: od dystrybutora i od nowego sprzedawcy energii. Jest to standard wynikający z przepisów. Każda faktura dotyczy innego zakresu usługi.
Za naprawy i usuwanie awarii odpowiedzialny jest lokalny dystrybutor. Zgłoszenia kierowane są do operatora systemu dystrybucyjnego. Zmiana sprzedawcy nie wpływa na ten proces.
Nie, zmiana sprzedawcy energii to proces bezpieczny i płynny. Przejście odbywa się bez przerw w dostawie. Całość nadzorowana jest przez operatora.
Tak, ale najczęściej nowa oferta jest korzystniejsza. Wrócenie do poprzedniego dostawcy jest możliwe po zakończeniu aktualnej umowy. Analizujemy każdą decyzję indywidualnie.
Okres obowiązywania nowej oferty zależy od podpisanej umowy. Stawiamy na stabilne, długoterminowe rozwiązania dla bezpieczeństwa i przewidywalności kosztów. Przed podpisaniem wszystko wyjaśniamy.

Napisz do nas

kontakt@opiekunenergetyczny.pl

Zadzwoń na infolinię

(+48) 71 394 64 16

Zadzwoń na infolinię

(+48) 71 394 64 16

Aktualności

Najnowsze wiadomości

Masz firmę?

Zacznij płacić mniej za prąd!

Niższe rachunki

nawet o

40%