Strona główna » Oferty pracy » Doradca klienta ds. Energetyki
Zaczynamy od analizy Twojego CV. Kolejny krok to krótka rozmowa telefoniczna i przesłanie oferty na maila. Jeśli nadal będziesz zainteresowany/a, zaprosimy Cię na spotkanie online — opowiemy więcej o specyfice pracy i odpowiemy na wszystkie Twoje pytania. Następnie zapraszamy Cię do biura na rozpoczęcie onboardingu — jeśli obie strony są na tak, zaczynamy współpracę. Staramy się, żeby cały proces był konkretny i przebiegał sprawnie.
Rozwijaj sieć klientów biznesowych w branży energetycznej – buduj relacje, analizuj potrzeby firm i doradzaj optymalne rozwiązania. Pracuj elastycznie, korzystaj z nowoczesnych narzędzi i realnie wpływaj na swoje wyniki i rozwój zawodowy.
● Sprzedaż produktów energetycznych – prądu i gazu, zarówno poprzez spotkania bezpośrednie, jak i kontakt zdalny
● Przygotowywanie indywidualnych analiz i rozwiązań dostosowanych do potrzeb biznesowych klientów segmentu średnich i małych firm
● Negocjowanie warunków umowy
● Dbałość o najwyższe standardy obsługi klienta – budowanie długoterminowych relacji oraz reagowanie na potrzeby klientów w sposób profesjonalny i terminowy,
● Raportowanie wyników sprzedaży
● Uczestnictwo w rozwoju i budowaniu marki na rynku polskim
● Jesteś osobą energiczną, zmotywowaną i rzetelną – potrafisz samodzielnie planować i realizować działania sprzedażowe
● posiadasz prawo jazdy kat. B
● Posiadasz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i negocjacyjne – z łatwością nawiązujesz kontakt z klientem i skutecznie prezentujesz ofertę
● Jesteś komunikatywny/-a i potrafisz dostosować się do różnych typów rozmówców
● Umiesz analizować potrzeby klienta i proponować rozwiązania oparte na danych oraz logice biznesowej
● Działa na Ciebie motywująco realizacja celów i wyzwań – lubisz, gdy Twoje wyniki mają realny wpływ na wynagrodzenie
● Dobrze znasz obsługę komputera i MS Office
● Doświadczenie w sprzedaży (energia, gaz, OZE, fotowoltaika, ubezpieczenia, telekomunikacja, bankowość) będzie dużym atutem
● Atrakcyjne wynagrodzenie prowizyjne (najlepsze warunki na rynku)
● Narzędzia do kalkulowania oferty – kalkulatory ofertowe i analityczne, pozwalające na szybkie przygotowanie ofert i analiz dla klienta
● Wsparcie back office – pełna pomoc w tworzeniu i finalizacji dokumentacji oraz umów
● CRM do zarządzania kontaktami i historią współpracy z klientem
● Elastyczne godziny pracy i dużą autonomię w działaniu – sam/-a planujesz dzień pracy
● Wsparcie merytoryczne i techniczne przez cały okres współpracy
● Szkolenia wstępne oraz cykliczne warsztaty rozwijające umiejętności sprzedażowe i produktowe
● Atrakcyjny system motywacyjny – premie, konkursy sprzedażowe, dodatkowe benefity
● Realny wpływ na rozwój firmy i możliwość wprowadzania własnych inicjatyw,
● Możliwość pracy w środowisku, które łączy stabilność z elastycznością i dynamicznym tempem
● Dofinansowanie do karty MultiSport
Opiekun Energetyczny – Twój partner w optymalizacji kosztów energii. Pomagamy firmom oszczędzać na prądzie i gazie, oferując dopasowane rozwiązania i wsparcie na każdym etapie współpracy.